Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ drama queen ... ♬
Monday, August 13, 2012
♥ posted at: @9:39 PM
0 wishes // make a wish?




Dengan mehembus nafas lega . drama pun sudah diselesaikan dengan jayanya walau aku memang seorang yang pelupa. Maaf tu kekurangan aku. 

Selesai saja sekelas menunduk ke para hadirin tadi semua serbu untuk balik sehinggakan barang-2 prom ditinggalkan begitu saja di depan pintu dewan. biasalah tu ~~

Berpatah balik kepada drama. hikhokhik. tanpa disengajakan aku tertampar Fahmi. I'M SORRY :(  
Itu hanya lakonan semata mata -,- 
*Ala aku test tu je. sikit tu je. hehe .tapi beto tu tak sengaja okey !

Dan apabila sudah panas tempat duduk dalam kereta, baru nak cari pakaian sekolah. HAH ! mampussss. takde ! dan aku taktahu siapa la terebat. huwaaaaaaa. !



    gadistercari
syaz.
























hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012