Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ puisi ... ♬
Tuesday, September 4, 2012
♥ posted at: @6:13 PM
0 wishes // make a wish?



Kadang diri ini rasa tersesih daripada kehidupanmu.
Bukan hanya kerana jarak terpisahnya diri kita.
Cuma aku mungkin terlalu memikirkan kasih sayang dirimu.
Kasih sayang dirimu terhadap dirinya .
Walau aku tahu
Detik ini kau menjadi milik aku.
Tapi aku tiada jaminannya hak kemilikkan aku.
Kerana aku tahu semua ini hak Yang Maha Esa.
Kau berkata bahawa dia punca segalanya terputusnya hubungan kalian.
Tapi entah mengapa dan kenapa.
Bisikkan firasatku berkata lain.
Kau terlalu menyayangi dirinya.
Kau terlalu cintakan dirinya.
Bukan aku .
Bukan diriku.
Arrrggghhhh   !
Mungkin ini hanya mainan jiwaku.
Tapi jika itu berlaku.
Aku hanya merelakan
Biarkan apa yang terjadi sebagai suatu hikmah.
Kerana aku tahu.
Setiap kejadian ada hikmahnya...

































hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012