Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Cinta Tidak boleh Dipaksa ... ♬
Saturday, October 13, 2012
♥ posted at: @5:17 PM
0 wishes // make a wish?






Dengan ucapan Basmallah. aku ingin menulis. aku tahu tiada sapa pun yang sudi baca blog aku. then dengan beraninya aku bolehlah tulis apa yang aku nak tulis. =)



Mungkin selama ini aku sahaja yang menyulam ikatan itu.
Ikatan yang tiada kepastiannya.
Mungkin aku terlalu sayangkan dia.
Sampai aku boleh ter-senyum waktu ini.

Aku bukan bodoh .
Bukan bodoh untuk memaksa cinta itu hadir.
Bagi aku biarlah waktu yang berlalu pergi.
M.R K.A . terima kasih atas segalanya.

















MR.KA.....
Awak. jika itu membuat awak bahagia saya relakan sebab saya cuma harapkan kebahagiaan awak. Kan saya da kata. "SAYA BAHAGIA LIHAT AWAK BAHAGIA, TAPI SAYA AKAN GELISAH BILA AWAK SEDIH, DAN INGIN MEMBUAT AWAK BAHAGIA SEMULA" .. selepas tu, awak kata saya tak waras. then kite gelak sama-2. Awak, saya sayang awak. Saya tahu agak mustahil untuk kita bersama. saya sedar sapa diri saya. take care yourself dear.... :') saya ingat janji saya. Jangan paksa diri awak untuk menyayangi diri saya. Itu akan membuat lagi saya bertambah kecewa.Saya bukan MISS K.N awak. Maaf saya stalker fb awak.












syaz..

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012