Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ why so RUDE ? ... ♬
Wednesday, September 17, 2014
♥ posted at: @10:40 PM
0 wishes // make a wish?


Assalamualikum ^_^

Kadang aku rasa nak jatuh .
dan memang sedang tersungkur sekarang ni.

No. I'm just okey.
Cuma perlukan masa untuk hadapi benda ni.

aku yang berani ambil risiko ni.
Aku kena hadapi ni walau sendiirian.

Kalau kau kata kau sekarang ni amat sedih.
Tapi kau kena tahu.
Bahawa ramai lagi yang lagilagilagilagi sedih tahap gaban dari KAU.

disebabkan ayat tu.
Aku masih tegak berdiri ni.

Beb. benda ni dah berulang ulang ulang ulang banyak kali.
benda sama aku perlu hadap.
Sampai aku da lali dengan kau.

Kau ambil aku. Kau campak semula.
kau ambil aku. Kau campak lagi,

so now.
I'm dying again.

maybe.because I'm become fool because love.


IT'S OKEY. I'M FINE

Allah always with me.

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012