Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Al- Fatihah ... ♬
Thursday, November 15, 2012
♥ posted at: @6:48 PM
8 wishes // make a wish?




ASSALAMUALAIKUM ^_^




Salam Maal Hijrah ^^


Semoga kita semua membuat perubahan daripada baik kepada lebih baik. Tapi jangan pulak jahat kepada lebih jahat. tamoa-2 okey. 

hihi..

okey. semalam aku baru dapat berita tentang kematian ATUK HASAN. atuk sedara aku di Melaka


Firstly. sudah semestinya aku sedih :"(

tapi dah sememangnya ajal dia. 

cuma aku agak terkilan sebab aku lambat tahu. 

mungkin sebab aku tak amek tahu isu semasa.

keluar berita pun aku taktahu. 

takpelah. aku hanya hadiahkan AL-FATIHAH . :")



salamsayang.
budakkhayalan









aku masih demam :( susahlah demam. takpe think positive. mungkin Allah nak kurangkan dosa aku :)
Seriusly. aku susah nak dapat penyakit tapi bila da dapat macam ni lah jadinya. susah nak baik . 

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012