Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ nasihat ... ♬
Wednesday, November 14, 2012
♥ posted at: @2:57 PM
0 wishes // make a wish?




ASSALAMUALAIKUM ^_^



Tadi aku ada kelas tambahan di sekolah. ffuhh teramat bahagia aku.
aku rasa sangat lemah bila di rumah.
haha. akibat kawan-2.

okay. masuk je kelas aku tak tersipu malu.
sebab aku pasti balaci aku akan tanya aku. hikhik


taklah. dia kawan aku baik aku sepanjang dua tahun ni. dan cita-2 dia ingin menjadi seorang polis yang berpangkat. AMINN. :). selalu jugak kena buli dgn aku. sebab aku memang pembuli.
nak jadi polis tapi selalu kena buli dgn aku. hakhak.


Okey. aku pun mulalah bercerita apa yang berlaku sepanjang kami tidak berjumpa.
punya syok bercerita. then dia dgn nada yang agak perlahan dia cakap.


Dia : zana, akak aku kata bf kau tu hensem .

aku dengar  *blushing *.

dia : pastu bakal abg ipar aku pulak nak tgok gambar dia. then aku show jelah. Pastu abg ipar aku cakap. Jangan sakitkan hati dia.

aku hanya diam __________ tanpa kata. dan beralih topik.



Mungkin itu nasihat untuk aku. lagi pun abg ipar dia da lama hidup. tenkiu :)


gadistertanya
budak khayalan





































































Ya. aku pernah sakiti hati dia. dan aku tahu banyak jugak wanita yang telah sakiti 
hati dia. MR.KA,awak sentiasa ada dgn saya untuk memberi saya nasihat. walau kita pernah berpisah.
Awak. saya tak janji jika saya akan sentiasa bahagiakan awak. tapi saya tahu awak juga sayang saya sama seperti saya. Cukuplah awak bersedih. Bila setiap kali saya dgr awak ketawa. Jujur saya bahagia walau saya selalu jadi bahan awak. 
ILOVEYOU :*



hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012