Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ EX BF/GF ... ♬
Wednesday, November 14, 2012
♥ posted at: @2:12 PM
0 wishes // make a wish?




ASSALAMUALAIKUM ^_^





Berbalik pada tajuk di atas. hmm
Aku nak meluahkan pendapat. 
sapa tak suke . please jgn baca. 


tadi aku ternampak ada sepasang kekasih yang telah putus sedang bergaduh dalam fb.
bukan hendak memasuk campur. tapi nmpak sangat tiada kematangan di situ.jadikan pengajaran okey wahai sekalian manusia. ^_^


haih korunk. tak rasa segan ke ? dulu bercinta bagai nak rakkk.
then bila putus . sampai taknak tgok muke masing-2 . biar mati terus. ape sehh !

aku pun bercinta jugak. tapi insyaAllah setakat ni aku takkan pernah kutuk ex aku. sebab orang yang kau kutuk tuh lah orang yang pernah kau syg. kononnya la. 
adat lah tu . kita geram tapi jgn sampai benci. 
manalah tahu mungkin dialah JODOH anda nanti.

who's know ? FATE okey !


jadi .di sini aku ingin tekankan. kita ini  manusia kerdil yang sering melakukan kesilapan. tak perlu saling membenci. Allah pun jadikan kita bermula daripada kasih sayang ^_^



salam.
budakkhayalan

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012