Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ kata kunci :) ... ♬
Wednesday, November 14, 2012
♥ posted at: @7:54 AM
0 wishes // make a wish?





ASSALAMUALAIKUM ^_^



hihi. tadi macam banyak je nak post =.=

sekarang macam kaku nak taip. 

tetiba tadi aku teringat masa aku minta pw fb MR K.A.


sumpah ! kelakar. sampai dia gelakkan aku.

huhu malu. 

bukan ape. time tu  kami syok-2 berbual tntg perkara lain.

then tetibe aku mencelah.

"apa password ?"

macam tetibe ada suara lain masuk mencelah.manelah tak dia gelak bagai nak rak. 


MALU KITE ! tapi sweet . 




MR. KA
Saya tak kesah walau kita akan selalu berjauhan sebab saya percayakan awak. Awak tahu menilai sesuatu perkara. Kalau boleh saya nak kata kunci hati awak jugak  ? hehhe. take care my laling ^^







gadismalu,
syazana.


























*sampai sekarang aku masih malu dgn dia semenjak balik kg tu. ker perasaan aku je. aku harap dia pun sama. :)*




















hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012