Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ got fever =,= ... ♬
Wednesday, November 14, 2012
♥ posted at: @2:46 AM
0 wishes // make a wish?






ASSALAMUALAIKUM *_*

Aku telah jalani hidup aku dgn baiknya. hehe.
Sebenarnya aku demam semenjak mak ayah aku balik Melaka.
Tulah sapa suh tinggalkan aku. kan da demam. hehe *anak manja*

Well. bila aku da demam. aku akan sentiasa rapat dgn mak aku dan manja-2 macam budak umur 2tahun.

sampai adik aku pon jelly okey
aku jugak akan merengek. aku rasa time aku demam jelah aku paling manja. 
sebab selepas itu aku akan menjadi seperti singa. hehe.
yang bole makan orang, apalagi yang boroi-2. haha.

Okey, naseb esok ada kelas. takdelah aku terpuruk dalam rumah je.
aku kalau jumpa kawan-2 .terus segar . haha
then bila balik umah. demam balik.
tulah aku kata. aku ni demam manja. macam tuannya jugak. 






budak demam.
syazana







































sebenarnya aku tersangat malu bila MR KA aku baca blog aku. seperti pale dihantuk dgn dinding. malu okey !




hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012