Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ ERGHHHHH ... ♬
Wednesday, November 28, 2012
♥ posted at: @5:09 AM
0 wishes // make a wish?










Ehem. ehem.. Ade orang cakap aku ni asyik cakap tentang MR K.A je. Sikit- sikit tentang dia. 
Okay ! aku mengaku. Memanglah aku citer pasal dia. Dahtu takkan pasal kau dgn boyfrend kau tu pulak kan. ?
Aku nampak kau berubah bila ada boyfrend terbaru kau tu kan,. Aku tak kisah ape pun. Bukan anda seorang saja kawan yang saya ada. Ramai lagi. :) Tapi hmm. Takpelah awak suka hati awak la nak cakap ape pada saya yang penting aku tahu batas aku sabagai seorang hamba Allah. Dan most important is ASALKAN KAU BAHAGIA. 

Yang terakhir. Aku sayang KAMARUL AZMAN. itu nama dia. Aku sayang dia selepas ALLAH , RASUL, IBUBAPAKU, FAMILYKU, barulah dia. Tak puas hati lagi ? HAHAHAHAHA    AAK !


hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012