Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ LAST PAPER.... ^_^ ... ♬
Wednesday, November 28, 2012
♥ posted at: @4:31 AM
0 wishes // make a wish?








4.20 AM. - Aku kemas semua buku untuk dihantar semula dan kemas semua kertas untuk dibuang kecuali akaun. 

Aku da nekad untuk buang kertas walaupun rasa macam tak macam jerkk. Hihi. 

Hari ini last paper aku dan mungkin last aku berada di SMKDPT MASAI. Pastinya aku akan merindui sangat bersama kawan , cikgu dan makcik cleaner berserta makcik guard yang berbakti pada sekolah . Okay, sekarang aku baca sikit-2 akaun tapi aku tak tekankan sangat sebab aku takut jadi macam aku ambil ADDMATH . Sampai nangis aku sebab da blank sgt. Tapi nasib baik ada sahabat yang membantu aku walau aku da jatuh waktu tu. So sekarang aku just recall balik semua aku dah belajar. Tak kisahlah apepun soalan yang keluar , aku yakin Allah ada dgnku dan doa seorang ibuku. 


:)

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012