Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ iloveall ... ♬
Friday, December 7, 2012
♥ posted at: @8:52 PM
0 wishes // make a wish?







Hehe. blog kita dah ada lagu taw. Cehh berlagak :D Okay lagunya agak sedih. Entah kenapa aku terpikat pulak dengan lagu ni masa terdengar dalam kereta tadi lepas tuh terus cari dan letak kat blog. Nanti bila dah agak lama aku tukarlah. 


LOKASI : DALAM KERETA
WAKTU : PETANG



Fifi   : Akak ni dah kenapa asyik fikir tentang arwah YASMIN tuh. Biarlah dia menghadap Ilahi pun. 
Aku : Mungkin dia sebaya dengan akak kot. Dan semua orang pasti mati. Entah-2 esok kau yang mati dulu.    . Sapa tahu kan ?


Seketika tu aku terdiam dan berfikir tentang kuasa Allah yang Maha Esa. Aku terlalu banyak dosa. dan bagaimana pula aku ingin menghadapNya nanti jika taubatku tidak diterima. Seseorang itu akan dihargai apabila sudah tiada. Dan disini aku mohon maaf sekiranya aku mempunyai kesilapan kata atau perbuatan dan halalkan ilmu ,makan minum,dan semuanya jika aku terambil tersimpan barang kalian semua. Maafkan aku kerana sesungguhnya aku tidak lari dari kesilapan. MAAF . Aku sangat kepada sesiapa yang pernah hadir dalam hidup aku kerana semua itu membuat hariku seperti pelangi.Mak ayah, akak sayang sangat kat mak dengan ayah, walau akak selalu tertinggi suara.Ampunkan akak... Fifi,Azmi, dan Fathihah maafkan akak jika akak bukan kakak yang baik buat kalian semua. Akak seorang yang agak tegas dengan kalian semua. Akak cuma nak adik-2 akak semua berjaya dan menjadi anak yang solehah pada mak dan ayah serta taat pada Allah. Ingat jangan tinggalkan solat ye adik-2 ku yang tersayang. Hehehe. Dan buatkan mak dengan ayah dengan kamu semua. Yang penting akak nak adik akak tahu yang akak sayang adik akak sangat sebab tetap patuh apa yang akak suruh walau selalu kena marah dgn akak. Maaf ye . Huhu. Kepada rakanku yang pernah berkawan denganku. Aku juga sayang kalian semua. Kalian telah membuat hidupku penuh warnawarni. Kadang bahagia kadang juga sedih. Sahabatku yang sentiasa kena buli dengan aku tuh maaf ya terutama Dilla, Yuri dan Jamilah. Aku ingat lagi masa kita belajar sama-sama dan time tuh kita pernah down sebab keputusan agak dukacita. Tapi kita bangkit semula sebab kita bukan yang pengalah kan ? Dan sebab tuh aku bangga menjadi sahabat kalian dan pada yang aku tak catatkan nama, kalian juga rakanku yang sempoi.  Doakan aku menjadi anak yang solehah dan taat pada Allah dan Ibu Bapaku ye semua . Love you alls. !!












hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012