Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Harianku ... ♬
Friday, December 7, 2012
♥ posted at: @11:00 AM
0 wishes // make a wish?










Selamat pagi semua. Mulakan harimu dengan senyuman. :)
Okay aku masih bercuti seperti budak-budak sekolah yang lainlah kan. Aku masih belum jumpa lagi kerja apa yang aku lakukan lagi. Tulah member yang lain nampaknya masih duk membesarkan badan je aku tengok. Hehe. Keluarga Kelantan sudahpun berangkat ke Johor tapi belum sampai lagi di rumah mak aku lagi. Pastinya mereka ke Muar dulu sebab nak g umah Mak Ude aku. Sebenarnya aku menanti 26 Disember 2012 ^_^ .Waktu tu aku akan amek ujian komputer sebelum amek lesen kereta. Aku nak tahu jugak kemahiran aku dalam undang-2 memandu ni. Masa dengar ceramah tuhh memang best sebab penceramah tu  jelaskan semua peraturan dgn jelas dan terperinci dan sekarang aku tahu bagaimana nak jadi pemandu yang berhemah ^_^ tteeettt.




p/s: jaga diri anda sekalian okey. Ingat tanggungjawab kita sebagai Muslim. Cehh :D ILOVE U.

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012