Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Weird ... ♬
Tuesday, December 4, 2012
♥ posted at: @8:23 AM
0 wishes // make a wish?









Tadi aku check semua folder yang ada dalam lappy ni. Then aku terjumpa something yang agak weird bagi aku. Kalau anda semua bijak-bijak belaka. Rasanya pada siapa aku nak bagi puisi ni. Heee ^_^







Detik ini. Saat ini.
Entah dari mana silap aku.
Entah dari mana keegoaan aku sehingga dia hilang.
Maafkan aku jika aku salah.
Sebab dulu kau pernah berkata yang aku mulakannya dulu,
Aku terima sebab aku malas nak bertengkar.
Bergaduh , jarakkan diri, berbaik semula, itu semua biasa pada kita.
Mungkin benar itu semua benar. Memang benar aku salah , mungkin.
Tapi setiap itu. Kenapa aku sahaja yang perlu pergi pada kau . ?
Kenapa aku saja yang perlu pujuk kau ?
Ya , mungkin kau hebat dari aku. Dan semua ini salah aku.
Semuanya tetap salah aku. Sehinggakan kau biarkan aku sendiri tanpa gelak ketawa kita dulu.
Mungkin kau anggap aku dah dapat ‘kawan baru’ sehinggakan kau biarkan aku.
Aku nak kau pula datang pada aku.
Saat ini aku seperti tidak pernah wujud dalam hidup kau. Aku seperti khayalan kau.
Aku pernah hubungi kau. Tapi lepas itu seperti sama saja. Hanya satu soalan aku.
KENAPA AKU SAHAJA YANG PERLU DATANG PADA KAU ? KENAPA ?







hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012