Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ detik perkenalan ... ♬
Sunday, December 16, 2012
♥ posted at: @10:27 AM
0 wishes // make a wish?




Assalamualaikum. Hari ni aku nak ingat balik pertemuan aku dgn MR KA/boroi aku waktu pertama kali.

Masa tuh aku baru habis darjah lima. Mr KA aku tuh dulu kapel dgn sepupu aku. Tapi bila aku balik kampung bulan 12 dyowang gadoh. Haha sumpah kelakar lah kan ? Yang sepupu aku ni taktahu la pasal ape nak marah rak. Aku taknak ambil port pun masa tuh.. Aku pun asyik senyum je. Bukan ape kelakar okey. Yelah orang jumpa sebab nak lepaskan rindu ini tak lepaskan geram. baik takpayah jumpa kot. Aku ni jadi peneman sepupu aku jelah. Ade mase tu diorang jumpa. Mr KA ni bawak member dan sepupu ajak aku la. Mule jumpa tuh baik je. lepas sepupu aku ni check henfon kapel dia. terus mengamuk. Yang aku tahulah sepupu aku ni marah sebab yang kapel dia padam mesej penting dalam fon. Memang time tu aku geram jugak dgn sepupu  aku ni sebab hal kecik je kot. Lepas tuh ade pergaduhan kecil berlaku dan membuatkan Mr KA aku kena tampar dgn sepupu aku. Pergghh sedap kot ! Tapi yang si Mr KA aku ni takbalas pun dan masih cuba pujuk makwe dia. Tapi time tuh aku langsung tiada feeling papepun dgn si boroi nim. Tapi kesian je aku tgok boroi.. Lepas tuh terus balik kot. Entah aku lupa.

Masa aku dah balik Johor. Aku sempat ambil no boroi ni dalam henfon sepupu aku. Time ni memang aku salah lah kan ? Tapi aku cuma nak tahu tentang boroi je ..tak lebih pun. Okey lepas aku sampai Jb tak bape hari tuh aku try contact boroi. Dan boroi kata yang dia da putus pun dgn sepupu aku. Terserah la aku bukan kesah pun. Bape hari lepas tu boroi pulak minta kapel dgn aku. Aku minta tempoh untuk buat keputusan dalam seminggu gitu kot. Dan sebab aku kesian dgn dia aku terima dia.. Tapi lepas tu memang lepas tu memang kami jarang berhubunglah. Masa aku balik kampung barulah kami berhubung. Lagipun hubungan kami memang hanya untuk cemburukan sepupu aku sahaja. No heart feeling! Aku ni setiap cuti sekolah memang aku balik kampung. Ada time tuh aku jumpa boroi., nampaklah sepupu aku ni cemburu dan aku memang nak satukan mereka semula. Tapi si boroi ni pulak ego taknak usha balik sepupu aku. Mase aku kol boroi ade jugak dia ingatkan aku balik tentang aku kena tinggal dengan sepupu aku. Time tuh hujan lebat. Aku memang geramla dgn sepupu aku tinggalkan aku dgn boroi berdua. Nak mampus time tuh. Dibuatnya orang agama lalu. Mati aku kena kawin free dgn boroi. Taknak aku ! Tapi kata boroi time tu nampak sgt aku taksuka dia. Dan dia ingat aku nak tampar dia. Haha ! takmungkinlah aku nak tampar dia . Bukan salah dia pun. Aku waras okey ! Dia kata memang time tu dia anggap aku ni makwe dia tapi entahlah aku taktahu pun. Dan kami sering berpisah tanpa putus dan kembali semula dan berpisah dan kembali dan macam tuhlah. Memang macam-2 terjadi dalam hubungan aku dgn dia.Dan sekarang aku memang berhubung dgn dia dan aku memang sayang dia. Tentang sepupu aku tuh dah berbahagia pun dgn kapelnya. Semoga berkekalan~ Tentang aku dgn boroi dah nak dekat 6 tahun pun perhubungan kami. Walau dia pernah ada awek kami tetap bersama. Dan dia takpenah pun bagitahu awek dia pada aku dan aku diam aje lah padahal aku memang da tahu pun sebelum dia kapel. Feeling perempuan lah katakan . Okey itu saja kot kisah kami... ~~~~ Dan aku percaya pada boroi walau kami sering berjauhan.Semoga hubungan kami diredhai ..direstui...diberrkati Allah. Amin. ~~ 

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012