Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ 143 ... ♬
Thursday, December 13, 2012
♥ posted at: @8:38 AM
0 wishes // make a wish?





Selamat pagi semua . Dah bersarapan ke ni ? Saya dah kenyangnye punn. Brrr. Selepas ni mungkin aku akan jarang update blog ni . Mungkin sebulan duabulan tiga bulan kot. Okay semalam ade cite aku nak shared sikit. Aku agak pelik dgn perangai Mr.KA aku  ni. Dia macam terlalu prihatin dgn aku ??. Naik risau aku dgn dia ni. Selalunya tak macam ni pun. Apa dah jadi dgn dia ni.?? Actually aku pon agak bahagia jugak dgn perubahan yang dia lakukan tapi aku agak ganjil dan nak tahu apa yang berlaku pada boroi ni. Dan sebenarnya agak rindu dgn dia dan aku semalam harap dapat mimpi indah dengan dia tapi sebaliknya pulak. Ade ke patut aku mimpi yang dia hantar mesej ' Apa kabar kawan ?' pahtu boleh pulak aku reply 'kawan ? '.. dan dari situ aku dah dapat tangkap yang dia selami ini anggap aku hanyalah sebagai kawan dia. huhu. Aku pun tersedar dan rupanya aku bermimpi. Ape punye mimpi daaaa. Aku harap itu hanya sekadar mimpi sahaja sebab aku agak takut untuk melalui saat itu. Dalam mimpi pun dah gelabah apelagi realiti . Dan semalam jugak aku stalker fb dia. Dia letak gambo aku dgn dia. al sweetnya. Mungkin tu tanda dia rindu aku agknya. Hehe memandai je aku. Tapi jika betul ape salahnya. :)


Hari ni aku akan balik semula ke my sweet home. 

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012