Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Changed ... ♬
Wednesday, December 12, 2012
♥ posted at: @6:57 PM
0 wishes // make a wish?






Apa kabar kalian semua ? Saya sihat je ni makin bertambah tembam pun ada. Yelah mana taknya makan tidur makan tidur. hihih. Aku baru je balik dari Bukit Gambang dan terus ke Tangkak. Agak memenatkan. *ceh padahal bukan aku yang bawak kete* 

Okay berbalik pada tajuk entry . Aku nak share something. Tadelah agak privasi sgt. Okay semalam aku ade text Mr KA . Itu pun dia yang mulakan dulu kalau tak hmm aku malas nak ganggu dia sekarang ni sebab aku tahu dia dah nak final year. And you know what ? Dia tulis mesej yang aku dah lain. Maksudnya perangai aku dah berubah kot. Hmm. Aku berubah ke ? Mungkin sebab aku dah berhenti berharap pada hubungan kami ni. Aku akan tunggu dia sehingga dia bertemu dengan seseorang wanita yang benar-2 dia cinta. Dan sekiranya memang dialah jodoh untuk aku dengan sepenuh hatiku aku terima. :') Aku harap dia tidak berfikir bukan-2 tentang aku sebab kami jauh untuk berjumpa jika ada masalah. Dan aku ni jenis face to face kalau nak selesaikan masalah. Aku harap dia paham dan aku tetap sayang dia. Semoga Allah meredhai hubungan kami. Amin....






aku belanja gambar. nahh. di jusco tebrau johor bersama adek tersyunk.






hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012