Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Holiday ... ♬
Tuesday, December 11, 2012
♥ posted at: @10:05 PM
0 wishes // make a wish?








Selepas solat Isyak barulah aku dapat update entry. Alhamdulilah hari ini aku agak bahagia sedikit berbanding semalam. Jadilah kan ? Okey sekaranag aku berada di Bukit Gambang. Nak tengok gambar ke ? Nantilah aku curi kat blog sepupu aku sebab dia lah ambil gambar semua dan aku hanya mencuci mata sahaja. kihkih.Kami ambil resort . Resort yang kami memang best jika ada family yang pentingkan hiburan sebab disini banyak permainan dari karok sehinggalah snooker. Jadi datanglah kemari jika anda inginkan kelainan. *cehh jadi prometer tak bergaji pulak. 
Tapi serius memang best. 




imissu dear ^_^

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012