Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ let him go.. ... ♬
Wednesday, January 23, 2013
♥ posted at: @9:58 AM
0 wishes // make a wish?



“Tak ada orang yang ingin kehilangan orang yang dia cinta. Tapi lebih baik sakit kerana kehilangan daripada masih memiliki tapi tak bahagia kan

Assalamualaikum.

Apo kabo kawan semuo ? Haha dialek orang nogori pulak. Okey okey sebenarnya memang malas pun nak menaip nihh. Tapi takpelah dari tade keje tu kan ? Sambil menaip ni Miss BK sedang mendengar lagu ASTRID-MENDUA .. memang agak sodihh jugaklah lagunya. Bk terjumpa masa blogwalking semalam dan ada salah satu blogger buat background lagu nihh. Lepas tuhh bk terus cari di youtube. Yelah dengar je tak best sgt. Kalau tgok dengan video baru tahu kisah sebenar citer lagu nihh. Berdasarkan lagu nihh memang bk ada kisah kot. Ala biasalah masa dulu cinta berok nihh. Sekarang nih bk dah sodokit matang lah. Alahaiiii =.=

Sekarang nih bk masih berada di samping keluarga bk. Memang bk nak sangat-2 balik kampung tapi mak bk tak rela berjauhan dgn bk. Cehhh. Memang betul okey. ! jadi dengan keputusan sebegitu bk akur duduk rumah saja.

Baiklah bk nak berbalik pada ayat di atas tu ..

YA ! Bk rasa mungkin itu keputusan yang tepat tapi bk masih mengharapkan petunjuk Yang MAHA ESA. Bk secara formal nya memang sudah lepaskan MR KA. Bk akur memang kami tidak pernah buat ape-ape keputusan tentang hubungan kami ni. Cuma bk saja yang ber-lebihlebihlebihlebih . Maafkan saya wak ;’/ Dan memang panjang sangat bk hantar mesej kat dia. Tapi boleh dia kata tu essay ke mesej? Memang geram sgt dgn dia. Takpelah biarlah perasaan ni terpadam sendiri.

Sapa-2 yang dah boo san harap jangan teruskan baca sebab ni luahan bk kepada MR KA .

*HIGHLIGHT*
MR KA, sebenarnya syaz sentiasa tunggu man hubungi syaz. Tapi akhirnya syaz yang hampa sendiri. Syaz tahu memang salah syaz sebab syaz yang ternantinanti kehadiran man. Tapi syaz akan berusaha perlahan lahan lepaskan perasaan ni sedikit demi sedikit. Setiap apa yang syaz kata man tak pernah nak percaya kan ? Mungkin ini terbaik buat kita. Jujur syaz masih teringat kata man. Jika man jodoh syaz , syaz terima . *heee kan perasan lagi*



hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012