Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ hitung ... ♬
Friday, March 15, 2013
♥ posted at: @5:37 PM
0 wishes // make a wish?


" Assalamualaikum "


Hari ni aku sedang mengira tarikh keputusan espiyem. Hoho takot :/
Takpe aku kena harungi jugak . Apepun yang terjadi aku terima sebab aku da buat sehabis terbaik :)

Sebelum keluar keputusan tu harijadi budak boncet. Haha nasib sebelum . Bole lah aku wish dulu . Actually aku agak takbiasa dah nak rapat dgn dia. Kalau berhubung pun taksampai seminit pon. Mungkin sebab dia makin lama makin sibuk. Aku da biasa dengan keadaan ni =.=


*biarkan masa yang menjawab pertanyaan hubungan ini *

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012