Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Muncul ... ♬
Wednesday, April 1, 2015
♥ posted at: @1:15 PM
0 wishes // make a wish?


Aku masih begini. Masih berdiri. Masih teguh dari semalam.

Haih lama betul aku nak update blog ni. Pelbagai kisah aku lalui. Banyak drama. But im still enjoy my life.

Masa tu ex aku kawen. Muahahahaha. Baguslah. Tadelah aku perlu terkenang kenang kau lagi. Ada orang da jaga makan minum kau. 

Dan episod aku pulak kali ni masih menunggu satu purnama lagi untuk bertemu dengan kawan karib aku yang terperap didalam hutan . Hoho macam mana la reaksi aku nanti. 

lama beb tak jumpa. Cibai beto ahh. mesti blushing pipi aku nanti. Hahahahha -sila tampar-

AKU SEKARANG TENGAH FINAL. -doakan untuk aku supaya tak meroyan tengah2 final ni.-


kbai. Love alibadi.

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012