Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ short vacation ... ♬
Sunday, May 17, 2015
♥ posted at: @12:28 AM
0 wishes // make a wish?


Alhamdulilah.. Alhamdulilah.. Alhamdulilah.. semuanya berjalan lancar.

first thing, my journey was going smoothly. Alhamdulilah short vacation yang sangat tak dijangka. Hari ni decide. Esok terus gerak. Perghhh memang tak jangka bole pulak merancang dgn bff tanpa lelaki dan parents. Fuhhhh. Gempakkk!!



Secondly. My result is better than last sem. SUMPAH aku tak berharap AD lagi sebab aku banyak takpaham pun soklan dalam exam tuhh.. ALHAMDULILAH. thanks ALLAH.



Lastly. I met my kun. Lama wehhh. lama tak berhubung. kah. Serious gila wehh kat pusasda tu . kau nak cari sensorang memang taklah kan. Semuanya sama. Botak dan AGAK kelam. ( jangan marah kun)  Mula mula memang dah nak putus harapan kot nak jumpa dia ni. Hanya berserah pada ALLAH. kalau ada jodoh adalah tuhhh.

Memang da nak balik. Serious lagi satu tempat je memang nak balik dah. Pastu tetiba terpandang satu family nihhh. Yes I got it ! Family kun ! Hahaha memang nak berjoget je aku kat situhhh. Betapa germbiraaaanya cheq. Lepas tuhh duduk la jauhh sikit. Aku sejak mula memang pakai spek mata. Hhah bukan sebab aku nak berlagak ke ape, Sebab aku malu. lagipun aku nak surprise kan kun. Biar dia taknampak aku dulu.

Aku pun duduk jauh sikit je dari family dia. Sebab aku segan tetiba pulak nak menegur . kenal pun tak.Diorang je takkenal aku, Aku ni kenal diarang. WELL STALK KAN. Jangan salahkan aku yee sebab kun memang takready nak kenal ngn family dia. So salah kan dia. hahah. Pastu kan belakang kiteorang tu kannnn . asyik usha kiteoranggg je tau. tapi tak layan k.beto tak layan pun.


Pastu . bab pertemuan. lah lama nyaaa. Si kun ni memang lalu depan aku. tapi aku tak perasan ( sebab cuaca kot) kahkah. Lepas tuh adik aku ni nak aku jumpa jgk dgn dia, Perghhh masa tuh   memang glaba bak hanggg wehhh. Dah tentu tentu aku kena hadap parents dia. Nasib baik mak dia okey. Berbual bual. Nak cakap kelate takut salah sebut sebab aku ni bila dah lama tak praktiss memang ke laut la jawabnyaaa..

then akak dia pulak. yang kat pd. cuba utk meyelidik aku.hehehhehe . takpe, cool ehh. mcam kau pompuan pulakk ehh kun. perbualan dirahsiakan . hahahah okey la. nak tido. nunite :)

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012