Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ GERAM NIHH ... ♬
Sunday, December 30, 2012
♥ posted at: @3:24 PM
0 wishes // make a wish?



Assalamualaikum. 

Huhu sejam lebih aku berblogwalking. Entry lepas aku letak pasal buahan kegemaran tapi sedey tade pun blogger yang sudi komen. 

Okey-2. sekarang nih aku dengan MR KA tuh. hmm entahlah. Aku taktahu dimana silapnya. Setiap detik aku tunggu dia contact aku balik. tapi hampa. .. Gembira ke dia buat aku macam ni. ? Apa yang dia dapat ? Masa bufday aku tuh pon sempat lagi dia buat aku sakit hati. Kami memang tak declare papepun tentang hubungan aku. YA. itu mungkin silap aku. Tapi JANGAN BUAT SAYA MACAM NI BOLE ?
Takpe aku masih boleh sabar. Sabar . Lagipun mungkin dia sibuk dgn preparation examination dia kot. *sejukkan hati * tapi janganlah sampai mendiamkan diri. 

Sungguh aku hanya wanita biasa yang sangat sensitif hatinya. Luaran aku boleh ketawa huhahuahahah tapi hakikatnya dalam hati hanya tuhan je tahu. Aku tahu mungkin dia akan baca blog aku ni tapi itu bila dia rindukan aku la. Setiap hari aku akan jenguk ke halaman mukabuku dia. Takot takot ade pompuan lain ke yang sedang bermesra-an dgn dia. Jelly tak mencair aku nanti. 



p/s: aku nak balik kampung bila cuti raya cina nanti. itupun jika cuti sekola seminggu. Ni boyfi aku taktahu sebab aku nak surprise kan dia. Dasar kuat merajuk .

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012