Cute person terjah
Follow Dashboard

▸ Ini kisah ... ♬
Tuesday, January 1, 2013
♥ posted at: @7:48 PM
2 wishes // make a wish?


ASSALAMUALAIKUM  




Ehem ehem. Betulkan suara sumbang nihh dulu. 

Hari ini MRS.BK tade pape function . cuma duduk rumah makan tido nonton tido dan ber-internet.*ape melalut ni*

Okey-2. Hati bk sudah lega sedikit sebab tadi bk cer try stalk fb member-2 MR KA. dan ternyata mereka semua sedang sibuk memerah otak untuk menghadapi EXAMINATION. So tade la bk pikir bukan-2 lagi. Haishh ape la bk nihh tak baik kan fikir macam macam tentang MrKA yang duk penat menghafal tuhh. takpe-2. Gudluck awop. *dialek kelate*

************************

Okey berbalik pada tajuk---
Bissmilahirohmanirohim -------


Pada zaman teknologi yang serba canggih yang sentiasa bersalirat di otak-otak yang mengalir dalam darah anak muda seperti saya, sudah semestinya iman kami sentiasa naik turun tak ubah seperti ombak yang mempunyai pasang surutnya. Sesungguhnya imanku senipis kulit bawang. Tadi secara tidak sengaja aku sedang ber-youtube. Aku terjumpa satu kisah artis nihh. Memang agak kurang keluar di kaca televisyen sekarang tapi dia sentiasa aktif update di mukabuku. Kadang sampai aku sibuk melayan mukabuku nyaris aku tertinggal kewajipan aku. Dan alhamdulilah artis nihh sentiasa menyuruh peminatnya bersolat. Maksud aku ada jugak yang inggatkan aku tentang kewajipan sebagai seorang muslim. Aku bukanlah ustazah-- Tapi selama aku hidup 17 tahun ni memang aku dah mengalami pelbagai dugaan . Mungkin Allah nak mendidik umatNya yang degil ni. Sudah bermacam pengalaman aku cuba sampailah aku sedikit sedikit aku berubah. Tapi perangai gila-gila aku masih ada . Itu sudah sikap aku. In sha Allah aku akan membuat perubahan sedikit demi sedkit. Kadang aku ada juga dengar suara suara sumbang cakap--

 "Eleh dia tuh saja nak tunjuk baik,padahal dulu macam HANTU

" Dahla. takpayah nak jadi muslimah sangat. Ingat taktahu kau sapa dulu"

"Ishh. SETAN nak berubah jadi Malaikat "




Takpe nak kalau nak jadi mesti banyak halangan kan ? Dan aku terus pekakkan telinga. Maaf . Setiap insan boleh berubah kan ? Termasuk aku. Tolong sokong aku. --

****************


Yang dulu tu dulu. --
Okey artis yang aku katakan tadi SHAM KAMIKAZE. 



p/s:kalian nak buat ape buatlah asalkan jangan tinggalkan solat. 

Sila beri tunjuk ajar pada saya  

hits counter
web counter
◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2012